Justin Meldal-Johnsen o Paramore

31. 8. 2012 | Autor: | Bez komentářů |

Justina Meldal-Johnsena známe v poslední době především díky jeho spolupráci s Paramore. Stal se totiž producentem jejich nového alba. Byl to on, který jako jediný ze všech producentů kývl na možnost být při rozhovoru natáčen kapelou. Už to můžeme brát jako znamení, že on je ten pravý a že je nové album Paramore v dobrých rukou. Justina jako člověka a producenta vám může trochu představit nový rozhovor s ním.

Justin Meldal-Johnsen nespolupracuje jen s Paramore, ale také s duem Tegan & Sara nebo kapelou Neon Trees. Pokud máte zájem, můžete si celý rozhovor s Justinem přečíst zde, já jsem pro vás přeložila ty části, které se týkají Paramore.

+ informace na okraj: Justin by měl v nejbližší dobře odpovídat prostřednictvím svého twitteru na dotazy fanoušků!

překlad: michelle (paramorefans.cz)

Nebudí vaše zásluhy respekt?

Ne. Mám spoustu zásob jako muzikant, ale jako producent, lidé mají pocit, že mi dávají šanci. Například, byl jsem schopen zařídit, aby se Paramore cítili pohodlně, když jsme udělali jednu píseň nejprve jako zkušební. Producenti s mnoha zkušenostmi toto nedělají. Stále se cítím mladý na to, abych sám sobě něco dokázal. Nemám žádný problém s tím být kontrolován. S kapelou jako jsou Paramore, kteří prodali miliony desek, je to fajn.

Jaký byl přístup k Paramore?

Oni si to dokazují znovu a znovu. Už dál nemusejí být pop-punková kapela. Mohou realizovat vlastní nápady.

To zní jako něco, co jste jim mohl říct.

A také něco, co řekli oni mně. Jsou skvělí spisovatelé a tvůrci a mají zdatné reference ve studiu. Label potřebuje mít jistotu, že nedělá nutně Kid A (pozn. překl.: album Radiohead), nebo dokonce něco stavět na nohy. Miluji popové písně a jednoduchost.

Chcete říct, že Kid A je něco jako mimo obor?

V jistém smyslu ano. Vše co se snažím říct je, že se nesnažíme záměrně ztratit jejich přirozenou komerčnost. Jsem tu, abych členil jejich vizi jako krůček k růstu. Nebojím se dát kytaru přes modulární syntezátor, například. Chci, aby to album znělo více syrově a trochu méně uzamčeně a počítačově – více 1981 než 2012, s kývnutím na 2016. Lidé, kteří hrají texturní zvuky, které stále mohou být těžké a rychlé, ale také stínované.

 

 

 

  Přidej komentář

Pokud chcete mít vedle komentáře vlastní ikonku - avatar, nahrajte ji na Gravatar.com